طرحیسا

طراحی کاتالوگ در مشهد

catalog design in mashhad tarhisa

کاتالوگ چیست؟ طراحی کاتالوگ در مشهد به چه صورت است؟ مزایای کاتالوگ چیست؟

قبلا گفته بودیم که طراحی کارت ویزیت در تهران یکی از موارد تبلیغاتی است که میتوانید برای کسب و کار خود در نظر داشته باشید. حالا علاوه بر کارت ویزیت، یکی از مهم ترین موارد تبلیغاتی در فروشگاه ها، کاتالوگ می باشد. کاتالوگ ها نقش بسزایی را در فروش آسان محصولات ایفا می کنند و در کسب و کارها به ویژه فروشگاه های لوازم خانگی، لوازم و مصنوعات چوبی، وسایل تزئینی، الکترونیکی و … مورد استفاده قرار می گیرند تا بتوانند محصولات را به بهترین شکل ممکن به مشتری معرفی نمایند. به همین دلیل امروزه بسیاری از فروشگاه ها برای طراحی کاتالوگ در مشهد اقدام می نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا با کاتالوگ و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ یا آلبوم معرف محصول، در واقع یک دفترچه نسبتا بزرگ با حاشیه های بسیار زیبا است که درون آن تصاویر و مشخصات محصولات یک فروشگاه یا شرکت به صورت عکس و متن قرار دارند. البته کاتالوگ ها به دو دسته کاغذی و دیجیتال تقسیم می شوند. البته لازم به ذکر است که به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی و زیاد تر بودن مزیت های کاتالوگ های دیجیتال، بسیاری از افراد از این نوع کاتالوگ برای کسب و کار خود استفاده می نمایند.

انواع کاتالوگ

همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، کاتالوگ همانند یک آلبوم عکس با جزئیات عمل می کند و مشتری می تواند با مشاهده آن، کالا مورد نظر خود را در یک چشم بر هم زدن انتخاب کنند. البته فراموش نکنید که کاتالوگ ها به دو صورت کاغذی و دیجیتال به مشتریان عرضه می شوند که طبیعتا قیمت کاتالوگ های دیجیتال نسبت به کاغذی گران تر هستند. ناگفته نماند که شما می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر خود پیش از اقدام برای طراحی کاتالوگ در مشهد، با افراد متخصص درباره خرید کدام نوع کاتالوگ مشورت نمایید.

 

*کاغذی

همانطور که از نامش پیداست، کاتالوگ های کاغذی از برگه های کاغذ فشرده تولید می شوند. کاتالوگ های کاغذی دارای صفحات بسیار زیادی به همراه کاور جهت مراقبت بیشتر از تصاویر و جزئیات محصولات می باشند تا مشتریان بتوانند با ورق زدن آن ها، کالا مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن انتخاب نمایند. پیشنهاد می شود برای اوایل کار خود از کاتالوگ های کاغذی استفاده نمایید چرا که این نوع کاتالوگ نسبت به کاتالوگ دیجیتال از قیمت مقرون به صرفه و مناسب تری برخوردار است. برای تهیه کاتالوگ کاغذی کافی است تصاویر و جزئیات محصولات فروشگاه یا شرکت خود را جمع آوری کنید و به مراکز طراحی کاتالوگ در مشهد مراجعه نمایید تا متخصصان کاتالوگ را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شما تحویل دهند.

 

*دیجیتال

در مراکز طراحی کاتالوگ دیجیتال، متخصصان بیشتر از تبلت های 7 اینچی به بالا استفاده می نمایند تا مشتریان بتوانند محصولات را به شیوه بهتری مشاهده نمایند. کاتالوگ های دیجیتال دارای امکانات وسیع تر و پیشرفته تری هستند و این امر موجب می گردد تا مشتریان بتوانند اطلاعات دقیقی راجع به کالا مورد نظر خود کسب کنند. شما می توانید با خریداری یک تبلت با کیفیت، به مراکز طراحی کاتالوگ در مشهد مراجعه نمایید تا متخصصان نرم افزار های مخصوص را به همراه محصولات شما درون آن ثبت نمایند.

 

طراحی کاتالوگ در مشهد به چه صورت است؟

همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، در مراکز طراحی کاتالوگ در مشهد افرادی متخصص و با تجربه فعالیت می نمایند که قادر هستند برترین و با کیفیت ترین کاتالوگ ها را طراحی و تولید کنند. افرادمی بایست فایل تصاویر و توضیحات محصولات خود به متخصصان مراکز طراحی کاتالوگ ارائه دهند تا آن ها بتوانند به وسیله دستگاه های چاپ لیزری تصاویر به همراه توضیحات را درون کاتالوگ قرار دهند. البته طراحی کاتالوگ های دیجیتال کمی آسان تر است چرا که دیگر نیازی نیست متخصصان مراحل چاپ را پشت سر بگذارند. جالب است بدانید طراحی کاتالوگ های دیجیتال با یک نرم افزار و اطلاعات محصولات قابل انجام می باشد.

معمولا هر شرکتی در طراحی کاتالوگ خود از لوگو هم استفاده می کند. زیرا لوگو اصلی ترین هویت بصری یک سازمان است. بنابراین اگر شرکت شما هنوز لوگوی اختصاصی خود را ندارد، از طراحی لوگو در مشهد استفاده کنید.

 

مزایای طراحی کاتالوگ در مشهد

امروزه وجود کاتالوگ در تمامی مشاغل به ویژه مشاغل فروشگاهی لوازم امری ضروری است. شما می توانید بجای آن که بخش زیادی از وقت خود را صرف توضیح و شرح محصول برای مشتریان نمایید، با ارائه کاتالوگ به او محصولات خود را در کمترین زمان ممکن برای مشتریان شرح دهید.

 

*حمل آسان آلبوم محصولات

اگر بخواهید محصولات خود را به شرکت و ارگان های مختلف معرفی کنید، قطعا نمی توانید از هر کدام از آن ها یک نمونه به مشتری بدهید. علاوه بر آن، حمل محصولات تنها برای نشان دادن به مشتریان عمده هزینه های بسیار سنگینی دارد. اما شما می توانید این کار را با هزینه ای مناسب و شیوه ای آسان تر انجام دهید. کافی است برای طراحی کاتالوگ در مشهده اقدام نمایید تا بتوانید برای همیشه تمامی محصولات خودرا به همراه داشته باشید و به مشتریان نشان دهید. لازم به ذکر است، وجود کاتالوگ موجب می شود تا مشتریان با خیالی آسوده تر از شما خرید کنند چرا که می توانند تمامی مشخصات محصول را پیش از خرید مطالعه نمایند.

*قیمت مناسب و امکان آپدیت در هر زمان

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، اگر بخواهید محصولات خود را به شرکت های دیگر معرفی کنید، می بایست یک کامیون پر از محصولات متنوع را به همراه خود ببرید و در زمان آپدیت شدن محصولات، کالا های جدیدی را بار کامیون کنید تا بتوانید نظر مشتریان را جلب کنید. چنین روشی هزینه های بسیار سنگینی دارد؛ اما شما می توانید با اقدام برای طراحی کاتالوگ در مشهد، این کار را تنها با حمل یک وسیله به اندازه یک کتاب صد صفحه ای انجام دهید و تمایل مشتریان را برای خرید از فروشگاه خود بیشتر کنید.

 

طراحی کارت ویزیت کافی شاپ در مشهد

طرح کارت ویزیت کافی شاپ یک ابزار مهم برای تبلیغات و جذب مشتریان در صنعت قهوه است. یک کارت ویزیت طراحی شده حرفه ای و منحصر به فرد، می تواند به شما در گسترش کسب و کار کمک کند. طراحی کارت ویزیت کافی شاپ باید از عناصری مانند رنگ ها، تصاویر قهوه، و حتی الگوی طرح، به عنوان نماینده صحیحی از نوع خدماتی که ارائه می دهید استفاده کند.

اسکرین شات از صفحه فروش کارت ویزیت کافی شاپ در سایت طرحیسا

در سایت طرحیسا، طرح های لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ در دسترس هستند. این طرح ها با ابعاد 9 در 6 سانتی متر طراحی شده اند و می توانند به راحتی ویرایش شوند تا مطابق با نیازهای کسب و کار شما باشند. از آنجا که کارت ویزیت بخشی از هویت بصری کسب و کار شماست، اهمیت طراحی آن به شدت افزایش می یابد.

 

بهترین راه برای استفاده از طرح لایه باز کارت ویزیت کافی شاپ، ویرایش آن برای به دست آوردن طرح دلخواه شما است. با ویرایش قابلیت های طرح لایه باز، می توانید آن را به روز رسانی کنید و آن را به شیوه ای سفارشی به نمایش بگذارید. به دلیل اینکه این طرح ها در فرمت PSD قابل دسترسی هستند، شما می توانید آنها را با نرم افزار فتوشاپ ویرایش کنید و به راحتی متن، تصویر و یا هر قسمت دیگری از طرح را ویرایش کنید.

 

طراحی کارت ویزیت طلافروشی در مشهد

طراحی کارت ویزیتی با طرحی مناسب، می‌تواند تأثیر زیادی بر روی مشتریان داشته باشد. اگر به دنبال یک طرح لایه باز و قابل ویرایش برای کارت ویزیت طلا فروشی خود هستید، می‌توانید از سایت طرحیسا استفاده کنید.

اسکرین شات از صفحه فروش کارت ویزیت طلافروشی در سایت طرحیسا

در طراحی کارت ویزیت طلا فروشی، باید از رنگ‌های مناسب و منطبق با محصولات شما استفاده کنید. همچنین باید شعارهای مناسب و جذابی را در کارت ویزیت خود قرار دهید تا بتوانید مشتریان را به سمت خود جذب کنید. با توجه به اینکه این کارت ویزیت‌ها ابعاد 9 در 6 سانتی متر دارند، باید در طراحی آنها به این نکته توجه کنید که تمامی اطلاعات شما به شکل واضح و روشن در آن قابل مشاهده باشد.

 

طراحی کارت ویزیت طلا فروشی باید شامل لوگوی شرکت شما و اطلاعات تماس شما نظیر نام شرکت، آدرس، تلفن و وب‌سایت شما باشد. همچنین می‌توانید از عکس‌های جذاب و متنوعی از محصولات طلا و جواهرات خود در طراحی کارت ویزیت استفاده کنید تا به مشتریان نشان دهید که شما دارای محصولات با کیفیت و متنوع هستید.

 

طراحی کارت ویزیت فست فود در مشهد

کارت ویزیت فست فود یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی برای هر فست فودی است. طراحی کارت ویزیت مناسب می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند. طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود از طرحیسا، یکی از بهترین گزینه‌های قابل تهیه است. این کارت ویزیت با ابعاد 9 در 6 سانتی متر در دسترس است و به سادگی می‌توان آن را ویرایش کرد و به سلیقه خود تنظیم کرد.

اسکرین شات از صفحه فروش کارت ویزیت فست فود در سایت طرحیسا

در طراحی کارت ویزیت فست فود، باید از رنگ‌هایی استفاده شود که با صنعت فست فود مرتبط هستند، مانند رنگ قرمز برای نمایش سرعت و شتاب و رنگ زرد برای جذب توجه مشتریان. باید نام کسب و کار، آدرس، شماره تماس و وب سایت به خوبی قابل مشاهده باشد. همچنین، اضافه کردن لوگو و شعار کسب و کار نیز باعث شناخت بیشتر کسب و کار شما می‌شود.

 

بهترین راه برای تبلیغ کارت ویزیت فست فود، به مشتریان خود ارائه دادن آن است. آن را در بسته های سفارشی خود قرار دهید و به مشتریان خود بدهید. همچنین، آن را در محیط کسب و کار خود قرار دهید تا مشتریان جدید را جذب کنید.

همچنین در سایت طرحیسا انواع دیگری از طراحی کارت ویزیت در مشهد موجود می باشد که میتوانید از آنها استفاده کنید.

کلام آخر

اگر به دنبال راهی هستید تا بتوانید محصولات و کالا های فروشگاه یا شرکت خود را در مدت زمان بسیار کمی برای مشتریان خود شرح دهید، پیشنهاد می شود فرصت را غنیمت شمارید و برای طراحی کاتالوگ در مشهد اقدام نمایید. لازم به ذکر است، اگر محصولات شرکت یا فروشگاه شما دارای تنوع بسیار زیادی هستند، از کاتالوگ های دیجیتال استفاده نمایید تا در زمان آپدیت شدن محصولات، بتوانید کاتالوگ خود را نیز بروزرسانی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ها (0)

*
*

20 − 18 =